onsdag den 21. februar 2007

portfolio

jeg har searchet lidt rundt i Lis´ blog, der kan ses her:

http://faurholt.blogspot.com/

det kunne være interessant med kommentarer på hendes betragtninger omkring portfolio. Det er lidt afgørende for vores videre projekt om vi skal lave en opbygning, hvor de studerende kan lave deres notater og overvejelser i et privat rum - og så derud fra offentliggøre det de måtte ønske - eller vi skal forfølge lis´ tanker om at så meget som muligt skal være offentligt? Hvad tænker I?

Torben

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Torben
Vi har allerede lagt noget materiale ud til alle studievejlederne vedrørende portfolio. Ligesom holdet allerede er i gang med portfolio. Enten på egen computer eller i et ringbind. jeg foreslår at vi fastholder den model, de er orienteret om. Venlig hilsen Birthe

Anonym sagde ...

Hej Torben

lis faurholt sagde ...

Det ville da være ekstremt dejligt at snakke med jer om de tanker, jeg lufter i min private blog ("private" forstået på den måde, at den ikke er en del af min undervisning - altså ikke skrevet til studerende). Jeg svigter den jo i lange perioder, hvor jeg har travlt i min "lærerblog". Det vil garanteret motivere mig, hvis jeg har jer at snakke med :)